خرید و فروش تابلو فرش دستباف

خرید و فروش تابلو فرش دستباف

خرید و فروش تابلو فرش دستباف

تابلو فرش های دستباف، الهام گرفته از تصاویر ایرانی و اروپایی، بافته ای زیبا و منحصر به فرد را برای خانه شما به ارمغان می آورند. امروزه تابلو فرش ها زینت بخش خانه و محل کار هر ایرانی شده اند و همچنین هدیه ای ارزشمند و گران به عزیزان و افرادی که برایمان جایگاه ویژه ای دارند. تابلو فرش های دستباف هنر دست مردمان ایرانی ست که شبانه روز برای بافت رج به رج آن زحمت میکشند. از این رو تابلو فرش های دستباف از ارزش و قیمت بالایی برخوردار هستند. از ارزشمندترین هدیه هایی که میتوان به کسی داد، تابلو فرش چهره او است. این هدیه بسیار منحصر به فرد و در عین حال خاص و با ارزش است. برای تهیه تابلو فرش چهره میتوانید با تحویل عکس شخصی خود به بافنده آن را در قالب تابلو فرش چهره با رنگ های متنوع و چشمگیر دریافت کنید. امروزه بیشترین سفارشات در زمینه تابلو فرش چهره می باشد. این تابلو فرش ها از قیمت ۲ الی ۳ میلیون شروع میشود که بستگی به بافنده اثر، محل بافت، ابعاد و اندازه، نوع نخ به کار رفته و… در تابلو فرش دارد.

خرید و فروش تابلو فرش دستباف
خرید و فروش تابلو فرش دستباف

معمولا تابلو فرش هایی که با نخ ابریشم بافته میشوند و به اصطلاح به آن ها تابلو فرش دستباف ابریشم می گویند، از گران ترین تابلو فرش های موجود در کشور است که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد. تابلو فرش دستباف ابریشم بافته شده از نخ های ابریشم کاملا طبیعی و رنگ هایی از دل طبیعت جلوه ای ویژه و چشمگیر به تابلو فرش ها داده و همین موضوع باعث محبوب شدن و با ارزش شدن تابلو فرش دستباف ابریشم شده است. تابلو فرش های دستباف ابریشم، گرانترین تابلو فرش دستباف و همچنین زیباترین تابلو فرش دستباف موجود در بازار هستند. این تابلو فرش ها بسته به اندازه و ابعاد و شخص بافنده، از قیمت های سه الی چهار میلیون در ابعاد کوچک شروع شده و تا به قیمت های ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون در ابعاد بزرگ هم میرسد.

طرح های تابلو فرش دستباف معمولا الهام گرفته از دل طبیعت، چهره، آیات قرآنی و یا آثار هنرمندان جهان است. طرح هایی که همگی گیرایی ویژه ای به تابلو فرش دستباف میدهند.

از دیگر تابلو فرش های معروف در کشورزیبای ما، ایران، تابلو فرش دستباف تبریز است. تبریز مهد هنر و فرش ایران با داشتن بافندگانی با تجربه و قهار در عرصه فرش و تابلو فرش دستباف سرآمد شهرهای دیگر ایران است. تابلو فرش دستباف تبریز با نقش هایی از طبیعت، آثار باستانی کشورها، چهره، آیات قرآنی، حیوانات، آثار هنرمندان ایران و جهان و… زینت بخش خانه و محل کار شما است.

خرید و فروش تابلو فرش

برای خرید تابلو فرش دستباف میتوان هم حضوری و هم غیرحضوری اقدام کرد. قبل از رفتن به خرید ابتدا نوع تابلو فرش دستباف و میزان بودجه ای که قرار است برای خرید تابلو فرش هزینه کنید را مشخص کرده و سعی کنید با کسی که در شناختن فرش و تابلو فرش دستباف تجربه و مهارت دارد به خرید تابلو فرش دستباف بروید. خرید آنلاین راه دیگری برای افرادی است که مشغله کاری بسیاری داشته و توانایی مقایسه تابلو فرش ها و قیمت های آنها را ندارند. با جست و جویی ساده و زدن چند کلیک میتوانید به راحتی تابلو فرشی با طرح و نقشه مورد نظر خود خریداری کنید، ولی در خرید آنلاین به دلیل قیمت بالای تابلو فرش دستباف و امکان تقلب در خرید بهتر است از فروشگاهی معتبر و شناخته شده با اطمینان خرید کنید. همچنین در سرتاسر ایران گالری هایی از تابلو فرش های دستباف در حال کار هستند که مرکز اصلی بافت اکثر آن ها سردرود تبریز، پایتخت تابلو فرش جهان است.

مقالات مرتبط

ارسال نظر