سرمایه گذاری در خانه با فرش دستباف

سرمایه گذاری در خانه با فرش دستباف

..

سرمایه گذاری در خانه با فرش دستباف
این روزها یکی از پردرآمد ترین مشاغل خانگی، قالی بافی است. قالی بافی در آپارتمان یکی از بهترین روش های درآمدزایی برای زنان خانه داری است که بنا به دلایلی توانایی کار کردن در محیط بیرون از خانه را ندارند.
زنان و دختران خانه دار و حتی در بعضی مواقع مردان، می توانند با دانلود کتاب آموزش قالی بافی و یا کلاس هایی که در سطح استان ها برای آموزش قالی بافی از مبتدی تا پیشرفته دایر شده است شرکت کرده و قالی بافی را به صورت کاملا اصولی آموزش ببینند.
شما با داشتن سرمایه اندکی می توانید کسب و کار قالی بافی را راه اندازی کنید، حتی اگر سرمایه آن چنانی هم ندارید می توانید به صورت رایگان به کلاس های مراکز فنی و حرفه ای کشور مراجعه کنید و پس از گذراندن دوره های آموزشی، با گرفتن وامی از وزارت صنعت و معدن، کسب و کار پررونق قالی بافی را راه اندازی کنید.

اندازه فرش
در دکوراسیون خانه های ایرانی، فرش نقش مهمی دارد. اگر قصد بافت فرشی را برای خود و یا دیگران دارید باید با اصول زیباسازی خانه و اندازه مناسب فرش برای هر خانه ای آشنا باشید. اندازه فرش در خانه نقش مهمی در زیبایی و نمای هر خانه ای دارد. انتخاب یک فرش با سایز و رنگبندی مناسب با توجه به مبلمان و فضای خانه می تواند به یک فضای تعریف نشده معنا و هویت ببخشد. بهترین سایز فرش و همچنین پرطرفدارترین سایز فرش با توجه به محیط خانه شما ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ است. سایز فرش تا حد زیادی به چیدمان مبلمان و فضای خانه بستگی دارد.
به عنوان مثال برای نشیمن های کوچک و متوسط معمولا فرش های شش متری کاربرد دارد و برای نشیمن های بزرگ فرش های ۹ متری و ۱۲ متری طرفدار بیشتری دارند.

کارگاه قالی بافی
شما می توانید مدت زمان کوتاهی را در منزل به کار قالی بافی بپردازید و بعد از جمع آوری سرمایه اندکی و گرفتن وام کارگاه قالی بافی اقدام به افتتاح کارگاه قالی بافی کنید‌. با این کار برای تعدادی از زنان و مردان مانند خود اشتغال زایی کرده و کسب و کار خود را گسترش می دهید.
شما می توانید در کارگاه قالی بافی خود خدماتی چون آموزش به افراد علاقه مند به هنر قالی بافی، تولید فرش و تابلو فرش دستباف ایرانی، تولید قالیچه و محصولات بافتی، پرده های ابریشمی و… ارائه دهید.

ارسال نظر