تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش

یکی از ماندگارترین و شیک ترین هدیه ای که به هر مناسبتی می توانید به دوست و یا اشخاص مهم زندگیتان بدهید، تابلو فرش می باشد. تابلو فرش ها به دسته های ماشینی، دستی و چاپ توسط دستگاه های مخصوص تقسیم می شوند.
تبدیل عکس های شخصی خود به تابلو فرش و یا هر عکسی که مد نظرتان می باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن است. شما می توانید با تبدیل عکس به تابلو فرش هر عکسی که برایتان مهم و خاطره انگیز است تبدیل به یک شی با ارزش و یک تابلو دیدنی بر روی دیوار منزل و یا محل کارتان کنید.
چهره بافی تابلو فرش از پرطرفدارترین طرح های امروزی میباشد. هدیه دادن عکس تابلو فرش چهره هدیه ای ارزشمند برای افراد مهم زندگیتان می باشد. برای تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف و یا ماشینی نرم افزار تبدیل عکس به تابلو فرش وجود دارد تا به وسیله آن بتوان عکس مورد نظر را تبدیل به تابلویی ارزشمند کرد.

ثبت سفارش آنلاین تابلو فرش

نحوه کار با این نرم افزارها را طی دوره های گوناگون در آموزشگاه ها می توان به خوبی آموخت.
قیمت تابلو فرش چهره با توجه به ماشینی بودن و یا دستباف بودن تابلو متفاوت است. قیمت تابلو فرش عکس چهره از ۱۰۰ هزار تومان شروع و تا ۳۰۰ هزار تومان می رسد. ولی قیمت بافت چهره بعنوان تابلو فرش دستباف قاعدتا قیمتی میلیونی دارد و بسته به ابعاد و اندازه آن قیمت ها متفاوت می باشد.
تابلو فرش های دستباف به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و نخ هایی کاملا طبیعی و همچنین مدت زمانی که طول می کشد یک تابلو فرش بافته شود، از قیمت بالایی برخوردار هستند.
میتوانید با آموزش بافت تابلو فرش چهره تابلو فرش هایی به یاد ماندنی بافته و از آن ها به عنوان یادگاری استفاده نمایید.
بافت تابلو فرش چهره در اصفهان، که یکی از قطب های اصلی فرش و تابلو فرش ایران می باشد بسیار رونق دارد و بسیاری از خانم های خانه دار این طریق در اصفهان درآمدزایی می کنند.
اگر گذرتان به اصفهان افتاد می توانید به بازارهای فرش این استان مراجعه کنید و تابلو فرشی که مد نظرتان است را تهیه کنید. در این بازارها تنوع فرش و تابلو فرش انقدر زیاد است که بی شک در انتخاب خود دچار مشکل می شوید.
قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش با توجه به ابعاد و اندازه آن از قیمت های ۵۰ هزار تومان شروع می شود و بسته به نوع سفارش شما به قیمت های بالاتری هم می رسد که هدیه ای بسیار با صرفه و ارزشمند می باشد.

بافت و چاپ تابلو فرش

امروزه به دلیل پرطرفدار بودن تابلو فرش های ماشینی و قیمت مناسب آن ها در اکثر شهرها تبدیل عکس دلخواه شما به تابلو فرشی ارزنده انجام میشود. برای آموزش تبدیل عکس به تابلو فرش میتوانید با جست و جویی ساده در سایت ها و دیدن فیلم های آموزشی و یا یادگیری از طریق کلاس های تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران و سایر شهرها به راحتی منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید. نگران گرفتن سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش هم نباشید. با پیشرفت اینترنت و به وجود آمدن برنامه های ارتباطی، میتوانید کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش ایجاد کنید و با تبلیغات گسترده سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش بگیرید.

ثبت سفارش آنلاین تابلو فرش

نرم افزار طراحی نقشه

برای انجام این کار سرمایه زیادی لازم ندارید. با خرید دستگاه چاپ و نرم افزار طراحی نقشه فرش اندروید و همچنین فرش خام، میتوانید کسب و کاری مخصوص به خود راه اندازی کنید. قیمت دستگاه چاپ عکس روی فرش و تابلو فرش از ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون شروع شده و تا چند میلیارد میرسد.
نرم افزارهای طراحی نقشه فرش هم از قیمت ۳۰۰ هزار تومان شروع شده و به ۷۰۰ الی ۸۰۰ تومان هم می رسد. این قیمت گذاری بستگی به حرفه ای بودن نرم افزار و نوع کاری که شما قصد انجام آن را دارید، گذاشته می شود.
شما می توانید با بافت تابلو فرش های پرطرفدار و عکس تابلو فرش مانند تابلو فرش چهره دختر، تابلو فرش چهره در شیراز، تابلو فرش طبیعت، تابلو فرش آیات قرآنی و… برای خودتان درآمدزایی کنید.
قیمت چاپ عکس روی فرش از ۷۰ الی ۸۰ هزار تومان در ابعاد کوچک شروع شده و تا ۱ میلیون تومان در ابعاد بزرگ تر می رسد. در هر شهری که باشید به راحتی میتوانید با تبدیل عکس به تابلو دستباف خاطراتتان را جاودانه کنید.
تبدیل عکس به تابلو فرش در کرج و چاپ عکس روی فرش در کرج بسیار رونق دارد. افرادی که در کرج ساکن هستند می توانند به مراکز بافت و چاپ مراجعه کرده و یا عکس های خود را با فرمت مشخص شده در سایت مورد نظر، فرستاده و تابلو فرش مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.
بهتر است برای چاپ عکس بر روی فرش و تابلو فرش از عکس های آتلیه ای و یا عکس هایی که از کیفیت خوبی برخوردار هستند استفاده شود تا زیبایی لازمه در کار به چشم آید. عکس های بی کیفیت باعث نامناسب شدن تابلو فرش شما می شود.

نقشه تابلو فرش

تبدیل عکس به نقشه فرش با فتوشاپ صورت میگیرد. البته گاهی تبدیل تصویر به نقشه بدون نیاز به فتوشاپ هم انجام می شود. اما اکثرا عکس ها نیاز به فتوشاپ و یا ادیت دارند. از این جهت بیشتر تبدیل تصویر به نقشه با نیاز به فتوشاپ جهت تغییر رنگ و ایجاد طیف رنگی دلخواه، تغییر جاهایی از عکس که نیاز به تغییر دارد و سایر تغییرات انجام می شود.
تبدیل عکس به نقشه شطرنجی تابلو فرش روشی سنتی است که از قدیم رواج داشته است، به این صورت که نقشه به صورت دستی کشیده و یا چاپ شده، سپس شطرنجی می شود و هر محل با رنگ های لازمه مشخص و نقطه گذاری خواهد شد.

قیمت تبدیل عکس به نقشه تابلو فرش به مواد اولیه ای که قرار است در تابلو فرش به کار برود و همچنین اندازه عکس و نقشه بستگی دارد.
امروزه این نقشه کشی توسط نرم افزارهای طراحی فرش و تابلو فرش صورت میگیرد و هر تابلو فرش شناسنامه مخصوص به خود را که در آن مشخصاتی نظیر اندازه، نوع دستی یا ماشینی بودن فرش، رنگ به کار رفته، الیاف و… مشخص شده است.
قیمت تبدیل عکس به نقشه تابلو فرش دستباف معمولا از ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان در ابعاد بزرگتر می رسد.
همان طور که گفته شد در تمامی شهرها تبدیل عکس به تابلویی دلخواه صورت میگیرد. به عنوان مثال تبدیل عکس به تابلو فرش در کاشان چه از طریق حضوری و چه از طریق اینترنتی و در خانه انجام می شود، عکس هایی که با آثار باستانی و مکان های زیبای کاشان گرفته شده است گزینه ای مناسب برای تبدیل به تابلو فرشی زیبا است.

ثبت سفارش آنلاین تابلو فرش
یک نوع بافت تابلو فرش وجود دارد که در کل جهان، تنها در کاشان بافته و ارائه می شود. بافت کلاریس نوعی از فرش های پرینتینگ می باشد که ابتدا فرش را به صورت کاملا خام و به رنگ سفید تولید کرده و سپس با توجه به چهره مورد نظر و رنگ های به کار رفته در عکس، روی تک تک گره های موجود در فرش رنگ مورد نظر را تزریق کرده و شکل چهره را بر روی تابلو فرش ایجاد می کنند.
این نوع بافت تنها به شهر زیبای کاشان اختصاص دارد.
یا تبدیل عکس به تابلو فرش در قم هم از راه های گفته شده امکان پذیر می باشد. عکس آیات قرآنی و مذهبی بسیار در قم رواج دارد.
تبدیل عکس به تابلو فرش در مشهد هم جایگاهی ویژه دارد. با توجه به وجود گوهر گرانبهایی چون امام رضا در مشهد اکثر عکس های گرفته شده با حرم این بزرگوار می باشد و اکثر زائرین خواهان تبدیل این عکس ها به تابلو فرشی ماندگار و ارزشمند هستند، از این رو تبدیل عکس به فرش و تابلو فرش در شهر مشهد بسیار پررونق و پرطرفدار می باشد.
شهر تبریز زادگاه بزرگ تابلو فرش ایران و جهان است. سردرود به نام شهر جهانی تابلو فرش در گینس ثبت شده است. بافت تابلو فرش به هر شکلی و در هر ابعادی در این شهر رواج دارد. شما میتوانید برای تبدیل عکس به تابلو فرش در تبریز و اطراف آن به مراکزی که در سطح شهر وجود دارد مراجعه کنید و یا فایل عکس مورد نظر خود را با کیفیت مناسب به متخصصین این کار داده و تابلو فرشی زیبا با قیمتی مناسب تحویل بگیرید.

مراقبت از تابلو فرش

برای شستن تابلو فرش ها بهتر است آن ها را به مراکز شست و شو و دستگاه های مجهز بسپارید، اما اگر فکر میکنید خودتان می توانید آن ها را بشورید، بهتر است به یکسری نکات دقت کنید.
تا حد امکان بهتر است از شستن تابلو فرش های چاپی و سابلیمیشن خودداری کنید، زیرا این تابلو فرش ها ابتدا فرش خام بوده سپس طرح و یا عکس شما بر روی آن چاپ شده است. ولی در صورتی که مجبور به شستن آن شدید بهتر است از شوینده ای مناسب تابلو فرش استفاده کنید. ابتدا فرش را از قاب بیرون بیاورید، سپس با ابری پر از کف شروع به شستن کنید، بعد از اتمام کار بگذارید به روش طبیعی خودش خشک شود و از گذاشتن در مقابل نور مستقیم خورشید به شدت خودداری کنید.

مقالات مرتبط

ارسال نظر