مشکل فرش دستباف ایرانی بازار فروش است

مشکل فرش دستباف ایرانی بازار فروش است

مشکل فرش دستباف ایرانی بازار فروش است
رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه مشکل اصلی فرش دستباف ایران بازار فروش آن است، گفت: لازمه توسعه صادرات فرش ایرانی، بهبود قوانین صادراتی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرحناز رافع در خصوص نقش فرش ایرانی در توسعه صادرات و ارتقای جایگاه این کالای با ارزش ایرانی اظهار داشت: فرش ایرانی از جمله مهم ترین صادرات غیر نفتی محسوب می شود.

رئیس مرکز ملی فرش ایران با تاکید بر ضرورت تقویت صادرات فرش ایران و ارائه راهکارهای صادرات فرش با وجود تحریم ها گفت: برنامه ریزی برای افزایش صادرات فرش ایران به کشورهای منطقه در دستور کار قرار دارد. بر همین اساس در صددیم، صادرات کشور در این حوزه به کشورهای همسایه تا سال 1400 افزایش پیدا کند .

وی با اشاره به مشکلات قوانین و بخشنامه ها در حوزه صادرات فرش خاطر نشان کرد: مشکلات در بخش قوانین صادرات فرش از جمله دغدغه های صادرکنندگان است که باید با کمک اتحادیه و مرکز ملی قوانین موجود به روز شده و چالش‌ها رفع شود.

به گفته رئیس مرکز ملی فرش ایران ، مشکل اصلی فرش دستباف ایرانی بازار فروش و در این بازار موضوع بازاریابی و مارکتینک است؛ این مرکز و دولت در این بخش تنها نقش سیاستگذاری و تسهیل گری دارد اما برای ادامه راه، بخش خصوصی و به ویژه اتحادیه مربوطه باید همراه باشد.

برای مشاهده ادامه خبر کلیک نمایید.

ارسال نظر