قیمت فرش دستبافت ابریشم

قیمت فرش دستبافت ابریشم

قیمت فرش دستبافت ابریشم

قیمت فرش دستبافت ابریشم اطلاعات زیادی در مورد فرشهای پشمی و فرشهای ابریشم وجود دارد ، بنابراین ما این تفاوت ها در ویژگی و قیمت فرش دستبافت ابریشم و پشمی را در یک مقاله جمع آوری کرده ایم که به شما کمک کند بهترین نوع فرش را برای نیاز خود تهیه کنید. در اینجا چند تفاوت عمده در رابطه با فرشهای پشمی و ابریشمی بررسی خواهد شد.

در حالی که هر دو نوع متریال می توانند فرش های زیبایی را تولید کنند ، اما تفاوت ها کاملاً مشخص است.

فرش دستبافت ابریشمی چیست؟
ابریشم یک فیبر طبیعی است که از لاروهای حشرات خاص مانند کرم های ابریشم برداشت می شود. الیاف ابریشم از پیله لارو استخراج می شود.برای تولید مقدار زیادی ابریشم، لارو زیادی لازم است و مدت زمان زیادی طول می کشد تا آن ابریشم شکل بگیرد و به یک ماده قابل استفاده تبدیل شود. این یکی از دلایلی است که ابریشم (و بنابراین ، فرشهای ابریشمی) بسیار گران است.

ویژگی های فرش دستبافت ابریشمی چیست؟
زیبایی فرش ابریشمی بی همتا است. فرشهای ابریشمی ظرافت و براقیت دارند و تعداد گره های اضافی نیز به زمان / تلاش بیشتری برای خلق آنها نیاز دارد و حس لطافت این نوع فرش ها را افزایش می دهد.

فرش دستبافت ابریشم بامبو چیست؟
فرش دستبافت ابریشم بامبواز سلولز بامبو ساخته شده و از نوع ویسکوز است. مواد پایه به گونه ای ایجاد می شوند که خمیری شکل شوند. سپس به همراه سایر مواد مخلوط ، خارج شده و خشک می شود تا فیبر نرم و ابریشمی تولید شود.

ویژگی های فرشهای دستبافت ابریشمی با فرش های دستبافت پشمی

گرچه ابریشم یک فیبر طبیعی قوی است ، اما فرشهای ابریشمی بسیار ظریف تر از فرشهای پشمی هستند. آنها باید در مناطقی قرار بگیرند که تردد پا حداقل باشد. اغلب توصیه می شود که فرش های ابریشمی بر روی دیوارها آویزان شوند تا این نوع فرش ها تا حد امکان حفظ شوند.

فرش های دستبافت ابریشمی به نسبت فرش های دستبافت پشمی سریعتر کثیف می شوند و فرش های بسیار کاربردی برای خانه شما نیستند ، اما اگر بتوانید آنها را تمیز نگه دارید ، جذابیت زیبایی فرش دستبافت ابریشم بسیار زیاد است.

با این حال ، فرش ابریشمی بامبو که با پشم مخلوط شده است ، معمولاً از یک فرش سنتی ابریشمی با دوام تر است. این فرشها گزینه عملی تری برای اداره ترافیک پا یا مبلمان سنگین هستند.

تفاوت قیمت بین فرش های پشمی و فرش های دستبافت ابریشمی چیست؟
اولین تفاوتی که اکثر مردم بین فرشهای پشمی و ابریشمی متوجه آن هستند ، هزینه های آنها است.
اگر بودجه مشخصی دارید ، ابتدا باید به فرشهای دستبافت پشمی نگاه بیاندازید. این نوع فرش ها اقتصادی تر هستند ، زیرا در مقایسه با فرش های ابریشمی هزینه کمتری برای هر پا دارند. آنها همچنین ماندگاری بیشتری دارند ، بنابراین شما می توانید برای مدت طولانی از سرمایه گذاری خود لذت ببرید.

اما فرشهای ابریشمی خیره کننده تر از پشم هستند: اگر اولویت اصلی شما زیبایی است ، نمی توانید ازدرخشش و ظرافت خوب فرش ابریشم به راحتی صرفه نظر کنید.
اما بازه ی قیمتی فرش های پشمی و فرش های دستبافت ابریشمی به چه شکل است؟

قیمت فرش دستبافت پشمی:

فرشهای پشمی برخی از متداول ترین انواع فرش ها هستند ، بنابراین دامنه قیمت آنها به طرز چشمگیری متفاوت است. می توانید فرشهای پشمی را با بازه قیمت های بسیار متفاوت تهیه کنید.
با این حال ، به طور کلی ، فرشهای پشمی به نسبت فرش های ابریشمی طیف قیمت پایین تری را دارند.
در دنیای فرش ، همان قدر که هزینه می کنید به همان اندازه خدمکات دریافت می کنید.

فرشهای پشمی می توانند با هر اندازه بودجه متناسب باشند. آنها تقریباً برای هر خریدار فرش انتخاب عالی ای هستند.

قیمت فرش دستبافت ابریشم:
فرشهای ابریشمی به دو شکل تهیه می شوند: 100٪ فرشهای ابریشمی و یا پشم / ابریشم با هم مخلوط می شوند.
در حالت کلی هر دو نوع فرش ابریشمی به نسبت فرش های پشمی گران تر است. فرشهای حاوی ابریشم معمولاً گره های بالاتری در هر اینچ مربع دارند که این یکی از مهمترین شاخص های کیفیت یک فرش و بالطبع یکی از عوامل افزایش قیمت در یک فرش است.
از لحاظ تاریخی ، فرش های ابریشمی مورد توجه افراد سلطنتی قرار می گرفتند.

ارسال نظر