رویداد ناگفته‌های کسب و کار درحوزه صنایع دستی و فرش

رویداد ناگفته‌های کسب و کار درحوزه صنایع دستی و فرش

..

رویداد ناگفته‌های کسب و کار درحوزه صنایع دستی و فرش

مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال جهاددانشگاهی اصفهان گفت: هدف اصلی رویداد کارآفرینی دورهمی ناگفته‌های کسب و کار درحوزه صنایع دستی و فرش، آموزش و انتقال تجارب است که از طریق کارآفرین‌های موفق در حوزه صنایع دستی و فرش به شرکت کنندگان در جلسه ارایه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صنعت فرش ایران(عصرفرش)، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی اصفهان، هومن سراج در حاشیه این همایش در دورهمی با کارآفرینان حوزه صنایع دستی و فرش اظهار کرد: با توجه به آغاز طرح توسعه ملی مشاغل خانگی در استان اصفهان، علاوه بر دعوت از شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌ها، از نفرات متقاضی شرکت در این طرح و همچنین تعدادی از پشتیبان‌های مرتبط با حوزه صنایع دستی و فرش برای شرکت در این کارگاه دعوت شده بود.
وی افزود: این رویداد از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی است که توسط سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی شعبه اصفهان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.
همچنین در این دورهمی میلاد کوچکیان استاد دانشگاه معتقد بود که دو عامل عملکرد محصول و ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۲ بال برندسازی هستند.
وی اظهار کرد: کارآفرینی در این شرایط نابسامان یک هنر است، اما برای موفق شدن باید ابتدا بازار را خوب بشناسید تا محصولی که تولید می‌شود، سلیقه مشتری است یا خیر؟
این استاد دانشگاه با بیان اینکه محصول باید براساس نیاز مشتری تولید شود، افزود: کارآفرینان نیاز به عینکی دقیق دارند، تا محصولشان منطبق با نیاز بازار باشد. مطمئن باشید اگر محصول متمایز باشد، بازار هدفش را پیدا خواهد کرد.
کوچکیان اضافه کرد: فرصت‌ها یک قدم بعد از ترس است، باید در این راه بتوانید به خوبی تبلیغ کنید و کمپین‌های تبلیغاتی بهترین راهکار برای معرفی محصولات است.

برای مشاهده ادامه خبر کلیک نمایید

ارسال نظر